Thursday, November 22, 2007

Apa yang Perlu Dilakukan untuk Mendaftar?



Untuk mendaftar, pastikan anda telah menetapkan pakej keahlian yang anda akan pilih iaitu Pro Membership atau Standard Membership terlebih dahulu.

Pembayaran ke Giblink adalah melalui Kad Kredit atau Kad Debit sahaja. Jika anda masih belum mempunyai mana-mana kad, anda boleh memohon Kad Debit seperti : 1) Freedom MOL (EON Bank) 2) NexG (Ambank) 3) Electron Visa (Public Bank)

Anda boleh beli kad ini di cawangan bank berdekatan atau boleh didapati di 7Eleven (kawasan Lembah Klang sahaja) dengan harga RM25. Kad debit ini boleh dimohon oleh sesiapa sahaja tidak kira samada pelajar, orang yang tidak bekerja malah sesiapa sahaja.

Anda hanya perlu mengaktifkan kad debit anda dan mengisi wang ke dalam kad debit anda untuk menggunakannya. Untuk menggunakan kad debit juga, baki minimum RM25 hendaklah dikekalkan pada setiap masa.

Nota : Penggunaan kad debit adalah semasa proses pendaftaran sahaja. Proses pembayaran dari giblink kepada ahli adalah melalui GMC (Global Money Cards). Akaun ini anda akan buka sebaik sahaja menjadi ahli giblink.


Untuk mendaftar dan sertai giblink, klik pada link di bawah ini
KLIK SINI

Sebaik sahaja mendaftarkan diri dengan giblink seterusnya anda perlu mendaftar akaun GMC. Untuk mendaftar akaun GMC anda,

KLIK SINI

Nota : Pastikan e-mail yang anda daftarkan di giblink sama dengan e-mail yang anda daftarkan di GMC bagi mengelakkan masalah bayaran giblink kepada ahli.


No comments: