Thursday, November 22, 2007

Potensi Giblink..




Giblink berdaftar dan sah serta beroperasi di USA dan dimiliki oleh 4 orang " share holder ". Fokus giblink adalah produk-produk IT dan penekanan kepada Social Networking atau disebut sebagai Web 2.0. Sasaran adalah kepada masyarakat peniaga pelbagai peringkat seluruh dunia dari korporat sehinggalah mereka yang menjalankan homebased business atau orang perseorangan.

Apakah perasaan anda jika berpeluang berkongsi untung bersama pemilik MySpace, YouTube, GoDaddy, Skype atau Google? Pasti sangat menyenangkan bukan kalau ianya benar berlaku tetapi sayang, masa untuk kita menikmatinya telah lama berlalu. Namun kehadiran giblink yang menyediakan potensi hampir serupa bagaikan satu " rahmat " dan " diyakini akan menjadi sumber alternatif income " terhebat dekad ini. Gergasi-gergasi internet di atas telah pun melakar kejayaan kerana produk-produk mereka menepati keperluan pengguna dengan adanya fasiliti disediakan yang dapat menghubungkan satu-satu pengguna dengan pengguna lain di seluruh dunia. Keperluan terhadap kemudahan perhubungan sebegini, kini merupakan satu keperluan utama komuniti perniagaan global dan ianya boleh direalisasikan menerusi medium teknologi IT yang disebut sebagai " social networking " atau sering dirujuk sebagai Web 2.0.

Bayangkan seketika ! Dalam diam tiba-tiba lahir satu lagi " next internet giant " yang lebih berkapasiti, giblink telah menggabungkan semua elemen-elemen terbaik yang dimiliki oleh setiap gergasi internet sebelumnya lalu ditempatkan di bawah satu bumbung dengan fokus utama bisnes kepada " social networking community ", direka ilham sebaik-baiknya bagi memenuhi keperluan semua pihak samada pengusaha kecil, sederhana, besar, korporat mahu pun mereka-mereka yang menjalankan " home based business ". Peluang luas tersedia untuk pengusaha-pengusaha mahu pun sesiapa saja di dunia ini untuk mempromosikan perniagaan mereka atau mengiklannya agar lebih berdaya saing ke arah memperkembangkan " core business " masing-masing di pasaran global dan ini boleh dijelmakan menerusi giblink '' The Next Internet Giant ".

Khabar dari "trusted source" melalui teman di USA, diramalkan 200 juta komuniti seluruh dunia bakal bersama giblink membentuk satu komuniti yang cukup besar. Official launch baru sahaja berlangsung pada bulan Oktober di USA dan hingga kini jumlah ahli dari seluruh dunia telah mencecah ribuan orang. Jadilah ahli gibLink terawal di Malaysia ini!

Perhatikan di bawah statistik bilangan ahli giblink dari seluruh dunia.

Source: http://www.alexa.com

Giblink.com users come from these countries:
United States 55.7%
Australia 8.5%
Canada 5.8%
Malaysia 4.1%
United Kingdom 3.8%
Puerto Rico 2.9%
Singapore 2.1%
New Zealand 2.1%
India 1.3%
Belgium 1.2%
Germany 1.2%
Thailand 1.1%
Japan 1.1%
South Africa 1.0%
Philippines 0.9%
Dominican Republic 0.9%
Jamaica 0.6%
Norway 0.5%
Finland 0.5%
Brunei 0.4%
Netherlands 0.4%
Indonesia 0.4%
Bahrain 0.3%
Colombia 0.3%
Spain 0.3%
Other countries 2.6%


Nah ! Di sinilah bermulanya peluang terbaik untuk anda segera ambil, menjadi sebahagian rakan kongsi " Internet Giant "....iaitu giblink! ( gibline.com )


No comments: